للبيع جهاز أيبود 30 جيجا إسود فيديو بمصر

• هذا الموقع يستخدم ملفات تعريف الارتباط (الكوكيز ). من خلال الاستمرار في استخدام هذا الموقع، فإنك توافق على استخدامنا لملفات تعريف الارتباط. تعرف على المزيد.
  • تم فتح قسم معرض الوسائط للاعضاء، بحيث يكون هناك بالامكان تحميل الصور و الفيديوهات المصورة من اجهزة ios، تستطيعوا الاستفادة منها عن طريق الرابط التالي: المعرض.
16-11-2007
2
0
0
السلام عليكم يا شباب, النهارده أنا عايز أبيع جهاز مميز,
والحقيقه إن له إستخدامات كتير وده اللي خلاني أعرضه للبيع عشان أجيب ال 80 أو ال 160 جيجا منه لأنه فعلا مفيد.
أكيد باتكلم عن تحفه شركة أبل المشهوره بأنظمة ماك أو ماكنتوش,
أكيد الأيبود الأسود زي ما العنوان بيقول.
أنا ماكنتش ناوي أبيعه بس طلبي لواحد جديد من بره خلاني أفكر خاصة إن إستخداماته معايا بتزيد, ومن ضمن إستخداماته اللي خلتني أفكر في الأكبر, مثلا لو إنت عندك عربيه سهل جدا توصله بالكاسيت بدل زحمه الشرايط أو السيديهات ويبقى معاك 30 جيجا مزيكا أو معاهم شويه أفلام وبوضوح حيذهلك و فرق كبييير قوي بينه وبين أي MP4 من المضروب, ده غير خرج الصوت وده بجد والله أهم حاجه في أيبود كافيه ل 6 سماعات عربيه بصوت واضح و قوي جدا. ده غير إن تحكمه كله بالتتش عن طريق التتش باد.
ده غير إمكانيه إستخدامه كهارد أو حقول فلاشه 30 جيجافي جيبك, وبأمكانك تلغي الخاصيه دي منه من برنامجه وما يتفتحش على أي كمبيوتر, مع إنه مابيحتاجش لتعريف.
ولكن مع ذلك معاه CD بتاعه متوافق مع ويندوز وماك.
ومعاه كل مشتملاته من علبه وكابل ال USB اللي بيستخدم لشحنه من الكمبيوتر وسماعات فيليبس البيضاء المميزه لأيبود.
و أسيبكو مع صور ليه.

والجهاز مكتوب عليه( صمم في مختبرات أبل في كاليفورنيا وجمع في الصين) بس ده جاي من أمريكا وهو الأكثر مبيعا هناك وفي أوروبا.
والجهاز بحاله ممتازه وأستعمال 3 شهور, وسعره النهائي 1000 جنيه نهائي والله أكيد, واللي ح ياخد الجهاز ده حيكسبه,
وأنا من أسكندريه بس ممكن أكون في مصر قريب لو حد مهتم يكلمني.

26-11-2007
2
0
0
امل مراسلتي على الايميل

16-11-2007
2
0
0
أيميلي [email protected] ويمكنك أضافتي أخي لو أردت, أما أيميلك فلم أجده في الرساله, ولكن للعلم فقط فقد أتفقت على مقابله أخ من منتدى أخر يوم السبت لمعاينته والشراء أذا أعجبه, فحاول مكالمتي قبل ذلك وشكرا.