1. هذا الموقع يستخدم ملفات تعريف الارتباط (الكوكيز ). من خلال الاستمرار في استخدام هذا الموقع، فإنك توافق على استخدامنا لملفات تعريف الارتباط. تعرف على المزيد.
  2. تم فتح قسم معرض الوسائط للاعضاء، بحيث يكون هناك بالامكان تحميل الصور و الفيديوهات المصورة من اجهزة ios، تستطيعوا الاستفادة منها عن طريق الرابط التالي: المعرض.

اليوم كانت النهاية الحاسمة

الموضوع في 'الأخبار والنقاشات' بواسطة E.M.A.D, بتاريخ ‏17-11-2008.

1. ارجو من كل الي شاهد الفيديو يقيمو
    علشان اعرف نفسي اسوي كمان فيديوهات ولا اوقف

2. تم التقيم على اليوتيوب .............ممتاز (خمسة نجمات )

3. شكرا لك عزيزي

4. تم التقّيم يا بطل :aa_bye:

5. شكرا لكي اختي

6. الف مبروك ياباشا بجد جامد اخر حاجه وانا ذيك كدا ناوى اشترى واحد وانا مسافر غدا السعوديه فا احتمال اشتريه من هناك

فياريت تقولى انت جبته بكام انت قلت ان اتعملك خصم بس ماقلتش السعر الكلى دفعت كام يعنى فى الاخر ومبروك مره تانيه

7. الله يبارك فيك اخوي
    اول شي انت من فين
    تاني شي الجهاز سعره الرسمي من دون خصم ٧١٠٠
    يجيك عيليه خصم ٥٪ يصير قيمة الخصم ٣٥٥ ريال
    تصبح قيمة الجهاز ٦٧٤٥ ريال
    وانا اشتريت بقيمة الخصم وايرلس مايتي ماوس
    والصراحة جدا رائعة

8. ان نسيت والماوس جبتو بكام الوايرلس

9. انا من مصر بس مسافر بكره السعوديه ان شاء الله انا لو لقيت الفرق بسيط من هناك ومن مصر هاجيبه من مصر عشان الضمان بس اهم حاجه انت بتقول انه جامد طب بالنسبه للشاشه حلوه ولا حاسس انها صغيره

10. ب٤٠٠ ريال
    وقريبا الكيبورد

11. والله الشاشة كوضوح
    لايعلى عليها
    والحجم كمان بالنسبة لي رائع جدا

12. الماوس فى مصر ارخص شويه على العموم انا دلوقتى بقيت فى السعوديه وفى جده بالتحديد وهانزل واشوف ولو تعرف فروع فى جده ياريت تقولى انا ساكن فى حى الروضه فا لو تعرف فروع قريبه قولى اوك

13. انا في حي الروضة برضو

روح على آيستايل التحلية
    امام البنك الاهلي
    جانب الاتصالات السعودية

14. الماك بووك اكيد :aa_smile:

15. شكرا لك اختي

16. مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــروك ياعماد وتتهنى فيه يارب وتشوف معاه ايام حلوووووووووووووووه ورب الكعبه حمستني وانت تفتح العلبه وانا قاعده على اعصابي واقول يالله افتحوا سيبت ركبي.

انشاء الله انا كمان اشتري ماااااااااااااااااااااااااااااااااااك واترك الويندوز لانو جابلي العيد :aa_notworking:

17. الله يبارك فيكي اختي
    آمين وعقبالك يارب
    واي استفسار انا حاضر
    ولو ما عرفت الشباب ما يقصروا

18. ربي يسعد قلبك يارب آمين يترب وللامانه شفت الفيديو الثاني ومااقدر اقول الا يااااااااااااااااااااااابختك في الماك يجنننننننننننننننننننننننننننن وربي.

19. الله يسلمك
    بدعيلك من كل قلبي انو تصيري ماكية

20. ألف الف مبررروك يالاخ عماد
    وعقبال يوصل جهازي

مشاركة هذه الصفحة

جاري تحميل الصفحة...